Regulamin Sklepu Internetowego – www.pracownia-zlotnicza.pl
I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży
    prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.pracownia-zlotnicza.pl. Sklep prowadzi
    Tomasz Włodarczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PRACOWNIA ZŁOTNICZA Tomasz
    Włodarczyk wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
    Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju pod adresem Krakowskie Przedmieście 7, 00-068
    Warszawa NIP: 5260021036, REGON: 012596354, zwany dalej Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
    a. adres poczty elektronicznej: biuro@pracownia-zlotnicza.pl;
    b. pod numerem telefonu: +48 22 828 63 42.
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.pracownia-zlotnicza.pl
    w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie
    lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z
    zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia
    do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji
    jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien
    stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy
    antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
    II. Definicje
    Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
  5. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  6. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna
    prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą
    prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach
    Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
  7. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  8. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może
    dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
  9. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
  10. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
  11. Regulamin – niniejszy dokument;
  12. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z
    prezentowanych produktów;
  13. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy
    Sprzedawcą a Klientem;
  14. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu
    przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144,
    poz. 1204 ze zm.);
  15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014,
    Nr 827);
  16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
    drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  17. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży,
    określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
    III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
  18. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system
    teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
    a. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    b. dostęp do poczty elektronicznej,
    c. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub
    nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji
    1.1. lub nowszej,
    d. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  19. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania
    się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
  20. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    a. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści
    propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób
    trzecich,
    b. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w
    szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    c. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu
    Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    d. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla
    Sprzedawcy,
    e. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w
    zakresie własnego użytku osobistego,
    f. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi
    zasadami korzystania z sieci Internet.
    IV. Usługi
  21. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług,
    które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  22. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja
    następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na
    jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta
    w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania
    przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.
  23. Sprzedawca świadczy usługę serwisu/ naprawy Towaru.
  24. Klienci którzy dokonają serwisu/naprawy Towaru zakupionego w Sklepie Internetowym otrzymują 50%
    zniżki od ceny całkowitej.
  25. Serwis/naprawa Towaru zakupionego na stronie sklepu internetowego jest płatna. Aby skorzystać z
    usługi należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą poczty elektronicznej: biuro@pracowniazlotnicza.pl lub pod numerem telefonu: +48 22 828 63 42.
  26. Serwis/naprawa Towaru jest wykonywany wyłącznie wtedy, gdy został odpowiednio przygotowany
    zgodnie z wytycznymi Sprzedawcy wskazanymi w opisie usługi.
  27. W sytuacji, gdy Sprzedawca po oględzinach Towaru stwierdzi, że nie został on przygotowane lub
    zostało nieprawidłowo przygotowany, wskaże Klientowi rodzaj prac, które muszą zostać wykonane
    zgodnie z ust. 6 powyżej oraz wyznaczy Klientowi stosowny termin na ich wykonanie nie krótszy
    jednak niż 14 dni, zgodnie z art. 491 Kodeksu cywilnego. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego
    przez Sprzedawcę terminu, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy.
  28. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki
    każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym
    nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  29. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po
    uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem
    stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego
    terminu wypowiedzenia.
    V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
  30. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy,
    parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu
    art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  31. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i
    prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  32. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  33. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej
    Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i
    stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta
    złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty
    elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi
    oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta
    zostaje Umowa sprzedaży.
  34. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu następuje w Dniach
    roboczych oraz godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu
    Klient powinien:
    a. podać nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu i jego
    ilość,
    b. wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych
    na stronie internetowej Sklepu,
    c. podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce
    zamieszkania oraz adres e-mail.
  35. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, o którym mowa w pkt powyżej, podawana jest
    każdorazowo przez Sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości Zamówienia wraz z informacją, że
    zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar, z tą
    chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  36. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za
    pośrednictwem telefonu przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.
  37. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego Konsumentem (w odpowiedzi na
    potwierdzenie warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej na
    adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient: akceptuje treść przesłanego Zamówienia i
    wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z
    pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.
  38. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim lub angielskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
    VI. Dostawa
  39. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na
    adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  40. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
    a. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    b. za pośrednictwem operatora pocztowego;
    c. dostarczone do Paczkomatu;
    d. transport własny Sprzedawcy;
    e. odbiór własny w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy.
  41. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni
    roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę
    Towaru.
  42. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.
  43. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dostarcza wraz z Towarem paragon albo fakturę VAT obejmującą
    dostarczane Towary.
  44. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia
    obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
    VII. Ceny i metody płatności
  45. Ceny Towarów podawane są w złotych polskim i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła
    oraz inne opłaty.
  46. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia
    rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia
    Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na
    rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
    b. gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w
    tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu
    Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie
    w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);
    c. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku
    realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez
    Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
    d. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po
    przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po
    otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu
    płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu
    Zamówienia).
  47. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on
    zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie,
    o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty
    z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu
    Cywilnego.
    VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy
  48. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie
    stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie
    oświadczenia przed jego upływem.
  49. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o
    odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  50. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy
    o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  51. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na
    adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od
    Umowy.
  52. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta,
    który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia
    przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    b. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany
    według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
    potrzeb;
    c. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym
    opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
    zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    d. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu
    na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    e. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
    spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu
    do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa
    odstąpienia od Umowy.
  53. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To,
    co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu
    stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie
    później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  54. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
    Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego
    płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu
    takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny
    sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem.
    Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania
    rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które
    zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
  55. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
    oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi
    poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  56. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten
    koszt.
    IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
  57. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
  58. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego Konsumentem, z tytułu
    rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
  59. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie
    niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Pracownia Złotnicza, Krakowskie Przedmieście 7, 00-
    068 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: biuro@pracownia-zlotnicza.pl, numer telefonu +48
    22 828 63 42.
  60. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest
    to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres
    wskazany w pkt. 3.
  61. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  62. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym
    zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez
    Klienta.
    X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
  63. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z
    Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Pracownia Złotnicza, Krakowskie Przedmieście 7,
    00-068 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: biuro@pracownia-zlotnicza.pl, numer telefonu +48
    22 828 63 42.
  64. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis
    zaistniałego problemu.
  65. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie
    było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W
    przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym
    zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
    XI. Gwarancje
  66. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.
  67. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu
    na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych
    Sklepu.
    XII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  68. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych
    sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
    działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z
    zawartej Umowy sprzedaży;
    b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z
    wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
    sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a
    Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika
    konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
    Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii
    konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem
    email porady@dlakonsumentow.pl;
    d. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod
    adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    XIII. Ochrona danych osobowych
    Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi
    przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.
    XIV. Postanowienia końcowe
  69. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności
    intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a
    także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować
    wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  70. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
    Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów
    Kodeksu postępowania cywilnego.
  71. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
    Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  72. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu
    Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach
    Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  73. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez
    informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich
    wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich
    zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie
    będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie
    akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14
    dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji
    nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.